Mitybos patarimai iš gydytojos natūropatės – Dr. Ozo laida

Nesiseka sulieknėti, nesvarbu kiek daug sportuojate ir kaip sveikai valgote? Tam įtakos gali turėti skydliaukės sutrikimai. Pirmoje laidos dalyje daktaras Ozas ir gydytoja natūropatė, rašytoja Natasha Turner (jos mitybos patarimai anglų kalba publikuojami asmeniniame interneto puslapyje) pristatė vangios skydliaukės šešių klausimų – simptomų sąrašą, kuris gali padėti išsiaiškinti ar turite mažai skydliaukės hormonų ir lėtą medžiagų apykaitą. Kuo daugiau atsakymų Taip, atsižvelgiant į 3 mėnesių laikotarpį, tuo didesnė tikimybė, kad Jūs turite skydliaukės sutrikimą:

  • Ar priaugote 2 ar daugiau kilogramų svorio? O gal niekaip nepavyko numesti?
  • Ar turėjote smegenų „rūką“ (sumažėjusį gebėjimą sutelkti dėmesį, užmaršumą)?
  • Ar buvote neįprastai pavargę? Prastai miegojote?
  • Ar dažnai tuštinotės?
  • Ar dažnai jautėte šaltį? Šaldavo rankos ir kojos?
  • Ar buvote ypač paniurę? Dažnai patyrėte stresą?

Daktaro Ozo laida. Sveikos mitybos patarimai. 5 dalys. Norėdami peržiūrėti video spauskite ant nuotraukos.

Daktaras Ozas Vangi skydliaukė

Gydytoja natūropatė Natasha Turner atskleidė maistinę medžiagą, kurią reikėtų vartoti kiekvieną rytą ir kuri svarbi skydliaukės hormonų gamybai, medžiagų apykaitos „pagreitinimui“, riebalų „deginimui“. Taip pat pasiūlė du kokteilių receptus.

Pirmąjį sudaro (Viskas po 30 gramų):
  • Išrūgų baltymai (Whey protein);
  • Žirnių baltymai (Pea protein);
  • Kanapių baltymai (Hemp protein);
  • Graikiškas jogurtas (Greek Yogurt).
Antrąjį:
  • Ekologiškas migdolų sviestas (Organic almond butter);
  • Nesaldintas migdolų pienas (Unsweetened chocolate almond milk);
  • Šokoladiniai baltymų milteliai (Chocolate protein powder);
  • Skaldytos kakavos pupelės (Cacao nibs);
  • Jūros druska (Sea salt);
  • Skaidulinės medžiagos (Fiber supplement).

Vėliau, gydytoja Natasha Turner aptarė tris maisto papildus, kurie padeda skydliaukės hormonų gamybai ir pagreitina medžiagų apykaitą, paminėjo, kuriuose maisto produktuose juos galima rasti.

  • Tirozinas (bananai, avokadai, kiaušiniai, vištiena, kalakutiena, moliūgų ir sezamų sėklos);
  • Jodas (lašišos, jūros ešeriai, juodadėmės ir atlantinės menkės, vėžiagyviai, jūros dumbliai, rudadumbliai);
  • Selenas (pievagrybiai, Bertoletijų (braziliški) riešutai, kviečių gemalai, neskaldyti grūdai, česnakai, svogūnai, špinatai).

Be to, rekomendavo vaistažolę Ašvagandą (Dar vadinama kaip migdomoji vitanija ar indiškasis ženšenis), kuri gali padėti padidinti skydliaukės hormonų kiekį, sumažinti stresą. Daugiau naudingų vaistažolių skydliaukei!

Paskutinėje laidos dalyje, Natasha Turner pristatė keturių ingredientų kokteilį, kuris gali padidinti skydliaukės hormonų kiekį ir pagerinti skydliaukės funkciją.

Gėrimą sudaro:
  • Rėžiukai – daug jodo, vitaminų A ir C (Watercress);
  • Nesaldintas kokoso pienas;
  • Ciberžolės pudra – kurkuma (Turmeric), pasak gydytojos ciberžolė apsaugo nuo skydliaukės padidėjimo;
  • Ispaninio šalavijo (Chia) sėklos – gausu skaidulinių medžiagų, Omega 3 riebalų rūgščių;
  • Vanduo.

No comments yet.

Parašykite komentarą